Αναλυτικές πληροφορίες VOREIA BEER SERRES TRAIL

Το VOREIA BEER Serres Trail Run είναι ένας πανέμορφος αγώνας που διεξάγεται στις Σέρρες με εκκίνηση στο κέντρο της πόλης και κατεύθυνση προς το γραφικό ορεινό χωριό Ελαιώνας. Η άγρια ομορφιά των μονοπατιών του Αγώνα VOREIA BEER Serres Trail Run μέσα στη καταπράσινη φύση, η απαράμιλλη θέα από ψηλά προς την πόλη των Σερρών, αλλά και το πέρασμα από 3 μικρούς ποταμούς θα συνεπάρει τους αθλητές. Τα ιδιαίτερα Τεχνικά Κομμάτια του αγώνα VOREIA BEER Serres Trail Run είναι όμως αυτά που θα ανεβάσουν την Αδρεναλίνη!

Το VOREIA BEER SERRES TRAIL (S.M.T)θα διεξαχθεί 26 Σεπτεμβρίου 2021 με εκκίνηση στις 9:30πμ και έχει αφετηρία της πλατεία Ελευθερίας και πιο συγκεκριμένα την είσοδο του Δημοτικού Μεγάρου.

Ο αγώνας ξεκινάει  με κατεύθυνση την πλατεία Ελευθερίας και τα συντριβάνια της,αφού διασχίσουμε κάθετα την Εθνικής Αντιστάσεως φτάνουμε στο Ιερό Μητροπολιτικό ναό της πόλης μετά από περίπου 200μ.Στην συνέχεια κινούμαστε  για περίπου 800μ σε μία πολύ όμορφη περιοχή της πόλης περνώντας μπροστά από τον ιστορικό ναό των Αγίων Θεοδώρων,τον ναό της Αγίας Παρασκευής αλλά και τον ναό του Τίμιου Προδρόμου.για να φτάσουμε στην κοιλάδα των Σερρών,εκεί που καθημερινά αθλούνται και περπατούν εκατοντάδες Σερραίοι.

Στο σημείο αυτό αφήνουμε την άσφαλτο και μπαίνουμε στα μονοπάτια του αγώνα.ξεκινάει σε επίπεδη επιφάνεια και στο ύψος της Βαλέριας, μετά από περίπου 600μ,στρίβουμε δεξιά στην πεζογέφυρα και μόλις την περάσουμε συνεχίζουμε αριστερά για να φτάσουμε μετά από περίπου 50μ στο πρώτο τεχνικό μονοπάτι  της διαδρομής. Μετά από μια συνεχόμενη παρατεταμένη ανηφόρα 500μ φτάνουμε σε ένα  προπολεμικό πολυβολείο της πόλης για να συνεχίσουμε πλέον σε απότομη τεχνική κατηφόρα για 400μ. Στην συνέχεια με το που βγαίνουμε στο δασικό δρόμο στρίβουμε αμέσως δεξιά στο ανηφορικό μονοπάτι στο οποίο θα είμαστε για 1000μ περίπου. Στο τελείωμα του στρίβουμε δεξια στην άσφαλτο  για 50μ και αμέσως αριστερά πάλι στον μονοπάτι,το μονοπάτι αυτό στην αρχή είναι ευθεία και μετά κατηφορικό μέχρι να φτάσουμε μετά από περίπου 1χλμ στο πρώτο ποταμάκι του Ελαιώνα το οποίο και περνάμε κάθετα!!!

Σε περίπου 400μ ξαναπερνάμε κάθετα το ίδιο ποτάμι και φεύγουμε όλο ευθεία για να συναντήσουμε τον 1ο σταθμό του αγώνα στο 5ο χλμ περίπου. Έχουμε πάρει τις ανάσες μας και φεύγουμε από τον σταθμό για να ξαναπεράσουμε το ποτάμι κάθετα για 3η φορά. Αφού κινηθούμε για περίπου 300μ σε επίπεδο μονοπάτι στρίβουμε αριστερά στην ανηφόρα στην καρδιά του πευκοδάσους,μια διαδρομή σε μονοπάτι τεχνικό με μεγάλη κλίση. Βρισκόμαστε στα πρώτα 7χλμ του αγώνα περίπου και συναντάμε ακόμη ένα προπολεμικό πολυβολείο. Συνεχίζουμε σε μια απότομη τεχνική κατηφόρα  για περίπου 200μ και μετά από μια σύντομη ευθεία φεύγουμε αριστερά για το λοφάκι,όταν ανέβουμε σε αυτό στα δεξιά μας θα δούμε από ψηλά το πανέμορφο πευκοδάσος του Ελαιώνα και της Χρυσοπηγής. Αφού διασχίσουμε το λοφάκι  θα συναντήσουμε και θα περάσουμε κάθετα την άσφαλτο που οδηγεί στο μοναστήρι του Τίμιου Προδρόμου. Για τα επόμενα 700μ θα κινηθούμε σε τσιμεντένια επιφάνεια με μεγάλη κλίση, θα περάσουμε μπροστά από τις κεραίες  της πόλης με μια απίστευτη θέα μιας και θα έχουμε στο δεξί μας χέρι το κάμπο των Σερρων, το Παγγαίο αλλά και τα πολυάριθμα χωριά του νομού.

Για τα επόμενα 1300μ θα βρισκόμαστε μέσα σε ένα πολύ όμορφο τεχνικό μονοπάτι χωρίς κλίσεις   όπου στο τελείωμα του θα συναντήσουμε τον 2ο σταθμό στο 10οχλμ. Αφού περάσουμε κάθετα την άσφαλτο συνεχίζουμε σε δασικό δρόμο,στην αρχή για 600μ ευθεία και στο τέλος αυτής φεύγουμε αριστερά στον κατηφορικό δασικό για 1χλμ με θέα την πόλη των Σερρών. Αφήνουμε πλέον τον δασικό και μπαίνουμε δεξιά στο τεχνικό μονοπάτι για περίπου 2χλμ με αρκετές εναλλαγές κλίσεων. Στην συνέχεια για 300μ περίπου θα κινηθούμε σε δασικό ανηφορικό δρόμο για να στρίψουμε αριστερά πάλι στο μονοπάτι,το 1ο μισό κατηφορικό και το 2ο με μεγάλη κλίση, σε αυτό το μονοπάτι θα είμαστε για 1400μ για φτάσουμε λίγα μέτρα έξω από το γραφικό χωριό Ελαιώνας όπου θα συναντήσουμε τον 3ο σταθμό του αγώνα.

Έχουμε διανύσει περίπου 15χλμ  και τα δύσκολα πέρασαν….Θα συνεχίσουμε αριστερά για 200μ στο μονοπάτι το οποίο μας οδηγεί στην καμήλα…Μπροστά μας έχουμε μια κατηφόρα αρκετά απότομη που για λίγο γίνετε ευθεία και στην συνέχεια πάλι η κατηφόρα γίνετε πολύ απότομη. Είναι ένα κομμάτι της διαδρομής αρκετά δύσκολο παρόλο που είναι κατηφορικό. Για τα επόμενα 500μ έχουμε μικρές ανηφορο-κατηφόρες σε πετρώδες έδαφος για μα συνεχίσουμε σε μια κατηφόρα πάλι αρκετά απότομη και τεχνική,στο τελείωμα της θα στρίψουμε δεξιά στο μονοπάτι και στην καρδιά του πευκοδάσους. Σε 500μ στην διχάλα θα συνεχίσουμε αριστερά για να φτάσουμε πάλι μετά από 500μ και αφού έχουμε περάσει το ρέμα κάθετα, στον δασικό δρόμο του Ελαιώνα.Συνεχίζουμε αριστερά και κατηφορικά στον δασικό δρόμο, μια κατηφόρα που τελειώνει σε περίπου 1χλμ. Μπροστά μας συναντάμε ένα ρέμα το οποίο περνάμε κάθετα και συνεχίζουμε δεξιά στον δασικό δρόμο.Θα περάσουμε κάθετα το ποτάμι και θα στρίψουμε δεξιά,σε 150 περίπου στην διχάλα θα συνεχίσουμε αριστερά στον ανηφορικό δασικό δρόμο για τα επόμενα 600μ περίπου.

Η πόλη απέχει μόλις λίγα μέτρα…Πλέον έχουμε μπει στην άσφαλτο με αριστερή κατεύθυνση και συνεχίζουμε κατηφορικά,στα 400μ περίπου από την στιγμή που μπήκαμε στην άσφαλτο θα στρίψουμε δεξιά για να φτάσουμε μετά από 500μ στην κοιλάδα των Σερρών οπού και θα στρίψουμε δεξιά με κατεύθυνση την τσιμεντένια πεζογέφυρα. Μόλις την διασχίσουμε περνάμε κάθετα το δρόμο και συνεχίζουμε για 1χλμ στο κομμάτι του αγώνα που κινηθήκαμε στο ξεκίνημα του αγώνα. Στην πλατεία Ελευθερίας μας περιμένει η αψίδα του τερματισμού!!!

newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter του Μ.Γ.Σ Πανσερραϊκός, για να μαθαίνετε πρώτοι, τα νέα του συλλόγου μας!